100% שליטה על המסרים

(זמן קריאה: 70 שניות)

 

חברות שרוצות לדבר עם הלקוחות שלהן צריכות, פשוט, לדבר איתם. להעביר להם מסרים.

מסרים שיתפסו את תשומת ליבם של הלקוחות, שיסבירו להם על המוצרים/שירותים הטובים שלהן, שיעבירו להם הרגשה מיוחדת, ושיגרמו להם לבחור בהן מתוך שלל המתחרים.

ובגדול מאוד, אפשר לחלק את המסרים האלה לשניים:

 

 

# מסרים שיש לחברה 100% שליטה על איך שהם משודרים – מסרים שמשודרים מהחברה ישירות ללקוח על ידי שיווק ופרסום.

# ומסרים שלחברה אין 100% שליטה על איך שהם משודרים – מסדרים שעוברים ללקוחות דרך הנציגים של החברה. באינטראקציות.

 

בעולם המודרני, שטוף הצונמי של מסרים שיווקיים ופרסומיים, בו הראש של הלקוחות צפוף כל כך ברעש הזה, החשיבות של העברת מסרים אפקטיבית חשובה מאי פעם.

וכשמביאים בחשבון את העובדה שלקוחות יחליטו האם לקנות (וגם לחזור ולקנות. וגם להמליץ לאחרים) בעיקר בגלל ההרגשה שהרגישו (ופחות אם קיבלו את מה שרצו).

וגם את העובדה שהאינטראקציה המשפיעה ביותר על הרגשת הלקוח היא האינטראקציה שניהל עם הנציגים של החברה, המסקנה ברורה.

לחברות אין שליטה של 100% על המסרים שלקוחות מקבלים באינטראקציות המשמעותיות ביותר על תפיסת החוויה של הלקוחות שלהן.

וההימור כאן הוא עצום.
שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות כאן על הפרק.

אנחנו מאמינים שחשוב לצמצם את הסיכון הזה.

חשוב לצייד את העובדים בכלים ומיומנויות שישפרו את יכולת העברת המסרים שלהם.

ובעיקר לגרום להם להרגיש את מה שהם רוצים להרגיש.

זה עושה טוב לשורה התחתונה.