In the Zone

Action-driven approach
for solving emotional-based challenges
with clients

מודל In the Zone הוא גישה חדשנית, מולטי-דיסציפלינרית,
להתמודדות עם אתגרים מבוססי-רגשות עם לקוחות.

המודל עוצב במטרה לפתח תובנות ויכולות של נציגי קו ראשון המאפשרות להם ליצור חיבור יותר אותנטי ורווחי עם הלקוחות איתם הם נפגשים. המודל מציע סביבות ניהוליות התומכות בשיפור מתמשך של היכולת להעניק חוויה מדויקת ללקוחות, לצבור ידע ארגוני (ריגשי) יקר ערך תוך שיפור תוצאות עיסקיות מוחשיות בטווח הזמן המיידי ועד להשגת יתרון תחרותי אסטרטגי.

 

קורס In the Zone

תכנית הלימוד הבסיסית מניחה את היסודות הנדרשים לפיתוח יכולות חווית לקוח-נציג. הקורס מתמקד בהנגשת 7 העקרונות של In the Zone לשיפור היכולת ליצור חיבור עם לקוחות באמצעות מקרי בוחן (סטאדי קייס), שמעצימים את הנציגים להטמיע את העקרונות הנלמדים בסיטואציות המוכרות להם מעבודתם השוטפת.
השיטה מכוונת את הנציגים ללמוד מניסיונם האישי וללמוד לפתח לעצמם (בעזרת כלי "תסריט החוויה") אסטרטגיות ותסריטים אפקטיביים לפעולה מול לקוחות.

לצפייה בסרטון המתאר מ"מעוף הציפור" את 7 העקרונות של In the Zone >>>

 

תכנית האימון

שיפור יכולות מגיע עם האימונים. תכנית האימון הבסיסית מתרגלת בניית תסריטי חוויה אישיים בקבוצה (היחידה המודרכת). בדרך זו מפתחים חברי הקבוצה פתרונות מיידיים וישימים לאתגרים מוכרים ומשמעותיים בעבודתם. בדרך זו אנו מעצימים חשיבה אישית ויצירתית ומנהלים סיעור מוחות שמעצים את הלמידה.

למידע נוסף, סילבוס הקורס ותכנית האימון הבסיסית >>>

 

פעילויות לאחר-קורס (après course)

In the Zone מציעה כלים פשוטים ואינטואיטיביים שמאפשרים להשפעה של ההדרכה לא רק שלא לדעוך אלא אפילו להתגבר ולהעמיק.

הבוגרים של הסדנאות מקבלים 100 ימים של גישה לקורס דיגיטלי מקצועי* שמאפשר להם לעבור את ההדרכה כמה פעמים שרק ירצו, מהמחשב או מהנייד שלהם. כלי זה מאפשר להם להעמיק את ההבנה של העקרונות של המשחק הרגשי מול לקוחות ולחדד את היכולת שלהם לשחק אותו.

בנוסף, ולא פחות חשוב, In the Zone מציעה כלים ומסגרות למנהלים של היחידות המודרכות ליצירה פשוטה ואינטואיטיבית של שגרת אימון ופיתוח של היכולת הנלמדת. בשלב הזה, שבו השיחה על הרבדים הרגשיים הופכת לנפוצה, שגרתית ומקצועית, זה השלב שבו השיפור הופך לשיפור מתמשך וחסר מאמץ. השיטה מנגישה כלים, הדרכה וליווי למנהלים לפיתוח העשייה הזו.

 

 

תכניות אימון מתקדמות

תכניות האימון של In the Zone עוצבו מתוך מחשבה אחת עקרונית.

איך לוקחים את היכולת החדשה הזו שהעובדים נחשפים אליה לרבדים נוספים של אפקטיביות והטמעה?

תכניות האימון של In the Zone מספקות את המסגרת המקצועית לצוותים לפתח את יכולות הרובד הרגשי מול לקוחות.

הדינמיקה המיוחדת מחזקת את השריר של כל תלמיד כפרט, ויוצרת שיח פנימי, תשומת לב יומיומית והפרייה הדדית לזיהוי הזדמנויות וטקטיקות חדשות ליצור חיבורים עמוקים ורגעים מיוחדים עם לקוחות.

למידע נוסף על תכניות האימון המתקדמות >>>

 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר לכל שאלה או רצון לבדוק התאמה לארגונכם.

צור קשר >>>

 

 

 

Photo by Osman Rana on Unsplash