המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
ILS5,600
התחל
קורס
חומרים

קורס In the Zone
לחוויית לקוח-עובד

(זמן קריאה: 190 שניות)

Cover Image In the Zone

 

מה השינוי?


לקוחות מקבלים החלטות מהרגש.
זה ידוע.

אנחנו מאמינים שכדי שנוכל לזכות בנאמנות שלהם,
כדאי שנהיה נדיבים ועם כוונה כנה
להעניק להם את ההרגשה שהם רוצים להרגיש.
ההרגשה שהם צריכים להרגיש.
ההרגשה שראוי שירגישו.


למי מיועד הקורס?

קורס In the Zone מיועד למנהלים ועובדים שמאמינים כמונו שהחיבור הרגשי עם לקוחות הוא אלמנט מהותי ביכולת שלהם להשיג את המטרות האישיות שלהם, ורוצים לשפר את היכולת שלהם לתת מענה שלם יותר לכלל הצרכים (הפרקטיים והרגשיים) של הלקוחות איתם הם נפגשים.

לחצו כאן להורדת סילבוס הקורס המלא >>>

 

למה כדאי?

גישת In the Zone שואפת להביא שלושה סוגים של ערך לעולם:
ערך כלכלי, רגשי וחברתי.

ערך כלכלי

מחקרים רבים (Harvard, McKinsey ועוד) הוכיחו מעל לכל ספק את מה שברור מאליו לרבים. הערך הכלכלי של לקוח ש"טוב לו" הוא אדיר.
פי כמה וכמה מלקוח אדיש ובוודאי מלקוח שרע  לו.
איך תרצו שהלקוח שלכם ירגיש?

ערך רגשי

כשהאינטראקציה בין הלקוח לעובד מרגישה טוב, אז הלקוח מרגיש טוב והעובד מרגיש טוב.
וכאן יש המון השלכות על היבטים מגוונים כמו: חווית עובד, תרבות ארגונית, מוטיבציה, התפתחות אישית ועוד.
אלו הם תוצרי לוואי מבורכים של השיטה והם שלכם, ללא תוספת תשלום.

ערך חברתי

אנו מאמינים שככל שנגלה יותר הבנה ותשומת לב לרבדים הרגשיים הכל-כך משמעותיים בחיינו, וככל שנקבל החלטות מודעות יותר לגבי מה אנחנו מרשים/לא מרשים שיקרה שם,
העולם יהיה מקום יותר מכבד ונעים לחיות בו.
וזו שליחות שמרגשת אותנו.

 

הקורס יכול לעזור לכם:

  • # להעניק חווית לקוח טובה יותר.
  • # לשכנע.
  • # ליצור חיבור אישי עמוק יותר עם לקוחות (ואנשים בכלל).
  • # להפוך חוויה שלילית לחוויה זכירה וחיובית.
  • # להתכונן ולנהל את המפגש עם הלקוחות באפקטיביות.
  • # להרגיש ביטחון ונינוחות באינטראקציות מורכבות וטעונות מול לקוחות.
  • # למצוא ולהשתמש בסגנון הייחודי והאותנטי שלכם.
  • # לכוון את האינטראקציות כך שתשתמשו בחוזקות הייחודיות שלכם.
  • # לשפר את התוצאות שלכם מול לקוחות.
  • # להרגיש טוב.

 

הצטרפו אלינו וקבלו גישה לתוכנית לימודים שתעזור לכם לשפר את יכולות חווית הלקוח-עובד שלכם.

 

*****

 

צרו קשר למידע ופרטים נוספים >>> 

 

 

Photo by escobar Photography on Unsplash