חוויה גוררת חוויה

איך עובדת השפעה באמצעות רבדים רגשיים?

(זמן קריאה: 40 שניות)

 

אם אני אפתח את נטפליקס ואשים סרט מצחיק, נגיד "שומרי הגלקסיה", אני וכל מי שיושב איתי בסלון נכנס לאוירה קלילה, נעימה ומצחיקה. כי זו החוויה שהסרט משדר אלינו.

אם אני אשים שיר עצוב ברדיו, כמו אלו ששמים ביום הזיכרון, אני אכנס לאוירה מלנכולית. כי זו החוויה שהשיר משדר אליי.

כשאני ארגיש חסר סבלנות, סביר שגם הילדים שלי ירגישו חסרי סבלנות. כי זו החוויה שאני אשדר אליהם.

*****

החוויה שלנו מושפעת מהחוויות שמשודרות אלינו. בין שבמודע ובין שלא במודע. וההרגשה שאנחנו חווים משפיעה על הפעולות שאנחנו בוחרים לעשות ועל האפקטיביות שלנו.

כשניגשים לעצב חווית לקוח באינטראקציות עם הנציגים של המותג, צריך לקחת בחשבון שחוויה גוררת חוויה. ואז לעשות ריברס אנג'נירינג לאילו חוויות צריך לדייק. זה כולל בחינה של החוויה של הלקוחות, של הנציגים ושל המותג. כי כולם משדרים על כולם. ולכולם.

נא לשדר בהתאם.

 

 

Photo by Ricardo Gomez Angel on Unsplash