מה על המדף שלנו?

(זמן קריאה 140 שניות)

 

כמה לקוחות "הרווחנו" בגלל ה"חיבור האישי"?

ומנגד, כמה לקוחות "פספסנו"?

לא בגלל שלא הצענו להם
את המוצר/שירות המתאים,
אלא בגלל שבדיוק אז,
לא הצלחנו ליצור את ה"חיבור האישי"?

היכולת שלנו לתת מענה רגשי
לצרכים הרגשיים של לקוחות היא "שריר".

אנחנו קוראים לה "שריר הרגש".

לכולנו יש את השריר הזה.
אצל חלקנו מפותח יותר ואצל חלקנו מפותח פחות.

מודל In the Zone הינו מודל חדשני
שעוזר לנציגים של חברות לגלות,
לפתח ולהתאמן על השריר הזה
בצורה מקצועית.

 

7 עקרונות הבסיס של In the Zone

 

מתודולגיית הלמידה של מודל In the Zone נשענת על שבעה עקרונות בסיס שהם עמוד השדרה של התכנית.

כל עקרון הוא למעשה סט של תובנות, שלשיטתנו, אנשים צריכים לקחת בחשבון כשהם באים לפתח את היכולת שלהם ליצור חיבורים ורגעים מיוחדים עם לקוחות.

אתם מוזמנים לצפות בשיעור קצר מקורס In the Zone, שיציג בפניכם את עקרונות הבסיס שלנו ואיך הם יכולים לעזור לכם לשפר את יכולת חווית לקוח-עובד.

לצפייה בשקף – 7 העקרונות >>>

 

קורס In the Zone

הקורס מניח את היסודות הנדרשים לפיתוח יכולות חווית לקוח-עובד.

לאחר הקורס התלמידים יוכלו להשקיע בין 10-12 דקות ולפתח לעצמם תסריט חוויה אישי שיעזור להם להתכונן לכל אינטראקציה שרק ירצו.
הכנה קוגנטיבית וגם הכנה חוויתית/רגשית.

למידע נוסף וסילבוס הקורס >>>

 

תכניות אימון

 

תכניות האימון של In the Zone עוצבו מתוך מחשבה אחת עקרונית.

איך לוקחים את היכולת החדשה הזו שהעובדים נחשפים אליה לרבדים נוספים של אפקטיביות והטמעה?

זה ברור שלא נכנסים לכושר רק מלהירשם לחדר כושר ולראות את המכשירים.
צריך להתאמן ואז זה קורה.

תכניות האימון של In the Zone מספקות את המסגרת המקצועית לצוותים לפתח את יכולות הרובד הרגשי מול לקוחות.

הדינמיקה המיוחדת מחזקת את השריר של כל תלמיד כפרט, ויוצרת שיח פנימי, תשומת לב יומיומית והפרייה הדדית לזיהוי הזדמנויות וטקטיקות חדשות ליצור חיבורים עמוקים ורגעים מיוחדים עם לקוחות.

למידע נוסף על תכניות האימון >>>

 

 

למאמר >>> למי מיועדת תכנית הלימודים שלנו?